Ceník služeb
je stanovena individuálně po dohodě s Klientem – již od 120 Kč/bytovou jednotku, s minimální fakturací za dům 2.000 Kč bez DPH/měs.. Cenovou nabídku dle Vašeho individuálního výběru služeb Vám vypracujeme obratem po vyplnění poptávky na našich webových stránkách.
nad rámec služeb zahrnutých v paušální měsíční platbě činí 400,-Kč za každou započatou hodinu. V případě práce mimo kancelář je účtováno dopravné a ztráta za promeškaný čas jednorázovým poplatkem 300,- Kč.
Služby technika nabízíme pouze na území Brna.. Nad rámec služeb zahrnutých v paušální měsíční platbě činí 400,-Kč za každou započatou hodinu. V případě práce mimo kancelář je účtováno dopravné a ztráta za promeškaný čas jednorázovým poplatkem 300,- Kč.
není zahrnuto v paušální měsíční platbě, činí bez ohledu na frekvenci vyplácení odměn:
na základě dohod konaných mimo pracovní poměr 100,-Kč (bez DPH)/osobu/měsíc
na základě pracovní smlouvy, výkonu funkce s odvodem zdravotního pojištění 150,-Kč (bez DPH)/osobu/měsíc
na základě pracovní smlouvy, výkonu funkce s odvodem zdravotního i sociálního pojištění 200,-Kč (bez DPH)/osobu/měsíc
Zpracování mzdové agendy zahrnuje přihlášky a odhlášky jak SVJ, tak jednotlivých členů k soc. pojištění a zdravotnímu pojištění, měsíční vytvoření a zasílání přehledů o příjmech na zdravotní pojišťovny a na ČSSZ, měsíční vyhotovení a zaslání příkazu k úhradě, komunikaci s úřady, vyhotovení ročního přehledu o příjmech, přihláška a vyúčtování srážkové a zálohové daně a zpracování evidenčního listu důchodového zabezpečení. Zastupování Klienta při kontrolách ČSSZ a ZP je zpoplatněno hodinovou sazbou účetní.
Klientům, kterým poskytujeme správu nemovitosti, mají po celou dobu správy přístup na své „podstránky www“ zdarma.
Cena za zpracování a odeslání upomínky (dopisu)
elektronická upomínka 1x měsíčně zdarma
upomínka formou obyčejného dopisu 50,-Kč/ks
upomínka formou doporučeného dopisu 100,-Kč/ks
upomínka formou doporučeného dopisu s dodejkou 130,-Kč/ks
ceny za zpracování upomínek budou ve vyúčtování naúčtovány konkrétnímu dlužníkovi
činí 2000,- Kč (bez DPH). Cena platí za předpokladu dodání všech potřebných podkladů v řádném stavu a povinnosti podat daňové přiznání.
Cena za vystavení duplikátu vyúčtování služeb, potvrzení bezdlužnosti apod. činí 124,-Kč bez DPH (150,-Kč včetně DPH).
základní sazba obsahuje tyto služby: prezence účastníků shromáždění, kontrola usnášeníschopnosti, podpora orgánů při řízení shromáždění a vyhodnocení hlasování. Doba trvání shromáždění do 2,5 hodin včetně prezence, případné vlastní vedení shromáždění:
Základní sazba | od 1500,-Kč |
Každá další započatá hodina | 500,-Kč |
Zpracování zápisu (trvání shromáždění do 2,5 hodin vč. prezence) | 800,-Kč |
+ každá další započatá hodina | 300,-Kč |
Zajištění kontroly účasti na shromáždění předem | 300,-Kč |
Rozeslání pozvánky poštou | 10,- Kč/dopis + poštovné |
Zajištění notáře | dle tarifu notáře |
Online účast na shromáždění | 1000,-Kč (bez DPH) / hodinu připojení ke shromáždění |
Na základě přidělení přístupu oprávněné osoby - 200 Kč (bez DPH)/měsíčně s roční fakturací vždy v prosinci zpětně za proběhlý rok.
Činí 800,-Kč bez DPH / archivační rok. Aktuální a předešlý rok není zpoplatněný. Platba probíhá s roční fakturací vždy v prosinci zpětně za proběhlý rok.